Най-честo задавани въпроси

Преди да поръчаш


1. Как най-бързо да намеря търсен продукт?
  • Най добре да използваш търсачка, които се намира в десен горни ъгъл.
  • Разгледайки категори в меню на горе

2. Мога ли на пртавя поръчка без регистрация на страница?
Поръчката може да се направи избирайки в кошница опция „поръчай без регистрация“, тогава няма нужда за създаване на акаунт.

3. След регистрация ще получа ли потвърждение на имейл?
Всяка трансакция в нашият магазин е потвърждавана електронно на предоставен имейл адрес. Няма значение дали клиент създал акаунт или направил бърза поръчка без регистрация – винаги ще получи подробна информация на посочен имейл адрес.

4. Мога ли да получа фактура заедно с пратка?
Това е възможно, обаче трябва да се одчердае такава опция по време на правене на поръчка заедно с попълване на всички изисквани данни за фактура ДДС. Тогава документ ще бъде добавен тъм проатката.

5. Как да проверя дали даден продукт е достъпен?
Всеки продукт на нашият сайт има информация за достъпност и време за доставка. В случай липса на стока има информация за най-блиската доставка.

6. Възможно ли е да анулираме направена вече поръчка?
Да, може да се анулира поръчката. В такъв случай моля свържете се с наши сътрудници от отдел обслужване на клиенти или под телефонен номер пригответе моля номер на поръчката, които беше изпратен на имейл адрес посочен по време на правене на поръчката. Не е възможно анулиране на поръчката които вече е изпратена. Заради това молинм ви за внимателно пазаруване.

Поръчам и какво после?


7. Мога ли да взема поръчан продукт лично?
Не.

8. Какъв е начин на плащане за направена поръчка?
Достъпен начин на плащане може да се провери на сайта на страница: Начин на плащане.

9. Как бързо изпращате стока?
Стока е изпращана незабавно след получаване на сума на нашата сметка. Най-често 24-48 часа след направена поръчка през клиента, обаче максимално до 5 работни дни след получаване на сума по банков път. В извънреден случай изпращаме стока до 5 работни дни. Следващо време за доставка в страната реализиран чрез куриерска фирма е 5 – 9 работни дни. Повече информация за такси и начин на доставка след натскане ТУК

10. Изпращате ли пратки в уикенд?
Поръчките изпращаме от понеделник до петък. Не изпращаме пратки в събота, неделя и по празници. Куриерски форми не работят в уикенди.

Пратка по време на доставка


11. Моята поръчка изпратена ли е вече?
Информация за актуалнен статус на поръчка е достъпен на страница „мой акаунт“ (само за регистрирани клиенти). Допълнително на имейй акаунт подаден по време на регистрация изпращани са съобщения с актуална информация за статус на поръчката (на пример: прието, изпратено).

12. Пратка не дошла до мен в определено време – какво да направя?
Ако пратка не дошла в срок 4-8 работни дни от направене на поръчка, моля за имейл или телефонен контакт. Подавайки на нас свой логин и номер на поръчка, ще проверим какво се случва с твоята поръчка/пратка.

13. Куриер дошъл с пратка, но не бях вкъщи. Какво трябва да направя?
Куриер е длъжен още две пъти да понови доставка на посочен адрес. Така възможност е гарантирана в услугата с каква изпращаме нашите пратки. Не свързано това с добълнитени такси за получатела. Ако няма никой вкъяи възможно дви се обади и уговори за удобен час на доставка.

14. Мога ли да върна закупен продукт? Как да направя това?
Условия за прекратяване на договор за закупена стока са на страница: Връщане – прекратяване на договор

15. Получил съм друга стока, не тази които съм поръчал – какво да направя?
Молим ви за възможно най-бърз контакт с нас на имейл или по телефона и да ни информирате за случилото се. Ако грешка настълила според нашата грешка, ще сменим стока и ще върнем сума за такса за дотавка. Закупена стока трябва да се върне до нас заедно с Фолмуляр за оплакване достъпен тук.

16. Какво ако пратка ще се повреди по време на доставка?
В случай на видими повреди на пратка по време на вземане трябва да се помоли куриер за протокол за повреда.

Пратка не е дошла


17. Мога ли да върна или да сменя продукт?
В случай когато вземете вече поръчан продукт и ще се окаже, че е малък или голям може да се го смени на друг размер. Продукт може също да се върне без причина а ние ще върнем парите на банкова сметка на клиента. Продукт за смяна или за връщане трябва да се изпрати до нас (за собствена сметка) заедно с фолмуляр за връяане и смяна (прекратяване на договор). За повече информация може да се прочете на страница Връщане и смяна на продукти..
pixel